Waarom "charity"?

We geloven dat bedrijven de verantwoordelijkheid hebben om goede doelen te steunen en zo de wereld mooier te maken. Mooi zijn gaat niet alleen om uiterlijk, maar ook om een positief innerlijk en maatschappelijke betrokkenheid.

Wat wij doen:

We doen meer dan alleen praten. Hier is wat we doen:

10% van de winst doneren wij

Met elke aankoop helpen we kankeronderzoek en andere belangrijke initiatieven.

Samenwerkingen met NGO's

We werken samen met goede doelen die wereldwijd maatschappelijke problemen aanpakken.

Evenementen

Elk jaar organiseren we evenementen om geld in te zamelen voor goede doelen.

Onze goede doelen:

Toekomst voor meisjes en vrouwen

We steunen Free a Girl, Educate Girls, en Care International, die meisjes en vrouwen helpen groeien en ontwikkelen.

Gezondheid en welzijn

Simavi en Look Good Feel Better versterken gezondheid en welzijn.

Duurzaamheid en ethiek

Trees for All, The Ocean Cleanup en PETA sluiten aan bij onze inzet voor duurzaamheid en dierenwelzijn. UNICEF zet zich in tegen kinderarbeid.

Het verhaal achter onze missie

Flore Lumière is opgericht door mensen die willen bijdragen aan een betere wereld.

Innovatie in cosmetica

We hebben dit merk opgericht om innovatieve formules te creëren, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke onderzoeken. We willen niet alleen de cosmetica-industrie vernieuwen, maar ook producten aanbieden die echt het verschil maken voor de huid en het welzijn.

Schoonheid komt van binnen én van buiten

Bij ons draait het niet alleen om het mooier maken van je uiterlijk, maar ook om het tonen van wie je werkelijk bent. Wij zien onze producten als een statement: met elke aankoop laat je zien dat je zowel innerlijke als uiterlijke schoonheid waardeert. Je draagt bij aan een positieve verandering in de wereld, en daarmee geef je niet alleen jezelf, maar ook anderen de kans om te bloeien.